Never...

Never...

duminică, 1 februarie 2015

You'll find it where your pride ends


Ploua. Sesiune. Parca nu se mai termina. Nici ploaia nici sesiunea. Iar eu in loc sa invat pierd vremea pe aici incercand sa imi las gandurile sa vorbeasca. Cum ar spune prietena mea Tony "Asta e din seria cacaturi de facut in sesiune". True. Dar tot nu pot sa ma intorc la partea cu sesiunea.
Se pare ca a trecut si ultimul am din viata de student si daca stau sa privesc in urma...s-au schimbat atat de multe. Especially me. 
6 zile pana la retrospectiva. 14 zile pana se incheie capitolul. Bittersweet sadness. Am langa mine oameni minunati care m-au schimbat. Sunt prietenii care au fost mereu acolo si care m-au auzit de atatea ori spunand "Azi nu sunt OK". Lor le promit ca azi spun pentru ultima data "today I'm not so OK". 
Mai e si o Ea (care desi are un El al ei), intotdeauna isi aduce aminte de mine. In ultimul timp au ascultat amandoi atatea prostii care mi-au trecut prin cap incat ma intreb cum de nu m-au expediat inca. Desi El mai intreaba uneori "inca mai suntem prieteni cu prietena aia a ta?". Antisocial mititelul. Incurabil.
Mai sunt si oamenii noi pe care i-am cunoscut. Nu perfecti. Au defectele lor. Nu se abtin din a face greseli. Dar sunt oameni minunati.
Here comes the bad part. Well...not so bad anymore. Daca ma intreba cineva in urma cu un an cum voi fi azi as fi spus fericita, dar nici o secunda nu as fi spus asta gandindu-ma ca voi fi cum sunt azi.
Am invatat ca singuratatea nu e deloc urata desi o uram la inceput. Now is my friend. We drink tea together every morning.
"Alone but not lonely". E ceva ce Ea mi-a tot repetat pana mi-a intrat in cap si adevarul e ca a avut dreptate. Sunt foarte putine momentele in care m-am simtit singura.
Acum ce mai am de facut?!? Nimic. Apparently time solves everything. Doar 14 zile.Si dupa asta 14 zile o luam de la capat. Iar la anu' mai facem o retrospectiva si ne dam seama ca viata asta inca ne poate surprinde.

Kiss.
Nicolle

P.S. Acum te provoc pe tine, draga Ea, sa ne spui cum te-ai schimbat tu in anul ce a trecut. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu