Never...

Never...

joi, 24 februarie 2011

Solitude...


De ce o criza de singuratate in marea asta de fericire ce ma inunda?Nu stiu sa raspund.Insa azi m-am simtit singura.M-am simtit parasita, abandonata, ca si cand nimanui nu i-ar pasa de mine.Am simtit cum toti si toate se indeparteaza de mine.Azi am simtit ce inseamna sa fii de unul singur, pe cont propriu.Si nu la propriu.E vorba de singuratatea aia din suflet.Erau atatia oameni in jurul meu iar eu imi doream...ei bine,imi doream sa fiu intrebata ce am, sa fiu inteleasa...Nu a fost asa.Din interiorul meu strigam cu disperare, sperand in desert ca cineva ma va auzi sau macar va intelege.Nu a fost asa.

Azi am fost singura.Si nu ca mi-ar displace putina singuratate din cand in cand.Ba din contra.Dar sunt zile in care detest sa fiu ignorata, lasata deoparte.Azi a fost una din acele zile.Si totusi lacrimile ce incercau sa ma tradeze nu au reusit sa ma infranga.Le-am inchis acolo in interior.Sunt mult mai bine tinute acolo.Asa urmele de slabiciune dispar.

Si totusi azi am fost singura.Cand spun asta nu o spun pentru a face un repros cuiva.Nu!Pentru ca atata timp cat eu nu am spus ce se intampla, nimeni nu avea cum sa ghiceasca ce ascund eu.M-am gandit ca poate cineva va citit asta si va incerca sa il inteleaga pe cel de langa el.Pentru ca lacrimile nu sunt un semn de slabiciune ("femeile...cine sa va inteleaga"), iar tristetea nu are mereu ca motiv o problema.Tristetea poate sa fie adusa de teama de necunoscut sau de incertitudinea zilei de maine, iar lacrimile sunt specifice oamenilor.

Iar daca azi am fost trista si singura si am preferat sa tin pentru mine, nu a fost ceva rau.Pana la urma putina tristete in marea mea de fericire nu strica,doar face lucrurile mai intense.Pentru ca stiu ca maine marea mea de fericire ma va imbratisa si voi uita de toata tristetea de azi.Pentru ca stiu ca ziua de maine ma va purta pe calea corecta pana acolo unde ar trebui sa fiu mereu.Si tot ce m-a ranit azi maine poate nu va mai conta.

Si asa cum spunea si Amy Lee :"Ooh, solitude,still with me is only you...Ooh, solitude,I can't stay away from you..."



Don't let the solitude get you down.Hug.
Nicolle.

2 comentarii:

  1. Oh, nu, scumpa. Singura nu esti, si nu vei fi niciodata.
    Depinde doar de tine (cum ai si zis) daca vrei sa pastrezi un sentiment\o stare pt tine sau s-o impartasesti cu restul..
    Cum ti-am mai zis, ma ai pe mine, neconditionat.
    Te pup si te imbratisez virtual, ca face-2-face e prea riscant :)) (d-aia nici azi nu am venit sa te pup, sunt varza de racita:( )
    Love.Love.Love

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau iuby ca trebuie sa te lupti cu raceala.:(:(:(
    I'm fine.Azi pentru prima data am dat cu ochii de baba de drept...Aoleu...Nu stiu daca trec la asta:D
    In legatura cu singuratatea...Mi-a prins bine intr-un fel.Am bocit putintel,dar acum explodez!!!
    E ca in melodia lu' Diddy:"I'm coming home,I'm coming home,tell the world I'm coming home!"

    RăspundețiȘtergere