Never...

Never...

luni, 28 februarie 2011

Punct.Semnul exclamarii


Un alt inceput de zi.Un alt inceput de luna.1 Martie.De ce am vrut  sa scriu tocmai azi?!?Poate pentru ca e o zi  deosebita.Da, 1 Martie pentru toti a fost o zi desebita mereu.Martisorul...Pentru mine inseamna putin mai mult.Inseamna ca deja au trecut 2 luni.Inseamna ca inca nu s-a terminat si, in ciuda previziunilor pe care le fac unii, inca rezistam.Si cand zic "rezistam" nu o zic ca si cand ar fi o lupta grea dusa pe un camp de  batalie.E mai mult decat atat.E vorba de lupta cu problemele de zi cu zi, cu monotonia(cu toate ca nu prea stiu ce e asta).

Cum a inceput totul?Lunga poveste.Si cand zic lunga ar trebui sa fiu crezuta pe cuvant.Totusi a fost ca atunci cand soarele parca uita sa mai rasara dupa o noapte in care nu ai putut sa adormi, ca o zi in care trebuie sa faci aceleasi lucruri plictisitoare de ieri, ca atunci cand mergi singur pe strada si ai vrea sa fie prin preajma ta macar o vietate, ca atunci cand primavara uita sa mai soseasca.(Vad ca la noi primavara a uitat sa mai vina!).Si totusi a venit si primavara, a aparut si tovarasul de drum, am schimbat si programul de lucru si zorile au rasarit in sfarsit.

Totul a inceput cu bucuria de a putea privi rasaritul inainte de a merge la culcare.Apoi cand am deschis ochii sa privesc razele cum se rasfrangeau in jurul meu ca si cand ar fi incercat sa imi cuprinda fiecare por si sa mi-l umple cu energia lor.Si zambesc stiind ca multe s-au schimbat.

A venit primavara.Daca nu afara, macar in inima mea stiu ca e primavara.Si mai stiu ca vreau sa fie asa mereu.De fapt nu imi pasa ce anotimp e sau ce zi e sau ce an e.Conteaza doar starea asta de bine si ... si ca sunt fericita.Din egoism nu o sa multumesc pentru ceea ce primesc,pentru tot binele asta si pentru toata caldura asta.Dar mai am un motiv pentru care nu multumesc: decat cuvinte irosite mai bine fapte ce pot demonstra.Vorbele, aici, sunt facute doar pentru a intari ceea ce noi deja stim.iar ce cred altii nu mai conteaza.Restul e istorie...

Si tot ce conteaza acum la inceput de primavara e ca iubirea incepe sa pluteasca din nou in are si ca noi ne vom molipsi din nou de ea si ne vom indragosti iar si iar.Si nu stiu ce vrei tu acum sau ce vei vrea maine,dar eu stiu ca vreau sa incep fiecare anotimp cu tine si fiecare sa mi se para diferit.Happy two months, my only one!

IF only.Punct.Semnul exclamarii.
Nicolle.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu