Never...

Never...

marți, 22 februarie 2011

Leapsa.




Tony said...I must do this.Leapsa.10 lucruri.Lucruri ce ma fac sa zambesc.Ufff, Tony, ce imi faci tu mie!Sunt multe lucruri ce ma fac sa zambesc, multe lucruri despre care merita sa scriu, dar putine imi vin acum in minte.Si cum ceea ce te binedispune e binevenit tot timpul...Ia sa vedem...


  • Marea.~Cu siguranta un loc pe care o sa il iubesc mereu.As sta zile la rand pe nisip cu nimic altceva de facut decat sa privesc nesfaritul acela de ape.Locul ala ma face sa fiu eu, sa nu imi pese de nimic altceva decat de mare.Si daca ma vei auzi vreoadata spunand "Hai la mare!" daca nu esti convins de ceea ce propui mai bine nu-mi propune.Sigur o sa fiu prima care accepta.

  • Bebelusii.~Ador copii aia mici si grasi,puii aia de om inocenti, draguti, care te fac sa zambesti fara sa iti dai seama.De fiecare data cand vad un omulet mic si dragut poti sa ma auzi tipand sau chitaind.Sunt adorabili!

  • Florile.~Sau mai bine spus imi place sa primesc flori.:"> Si mai ales imi place sa primesc flori de la o persoana anume.Ehhh!Cui nu i-ar placea?!

  • Prietenii.~Pentru ca pot sa ma enerveze la culme, pot sa ma supar pe ei...pana la urma imi trece si...cand sunt suparata cine ma va inveseli sau va fi umarul pe care voi plange?In plus ce poate fi mai frumos ca o iesire in oras cu ei.Vor fi zambete prin preajma in mod clar.

  • Dulciurile.~Spre marea mea rusine...Dar ce te face sa te simti mai bine cand esti trista decat putina ciocolata.Si chiar si atunci cand nu esti suparata dulciurile tot ma fac  sa zambesc fara sa imi dau seama.Poate din cauza faptului ca te simti din nou copil sau poate pentru ca inca mai sunt copil...

  • Cartile.~Imi place sa citesc.Mereu mi-a placut.Si nu prea mi-a pasat daca auzeam "cititul e pentru tocilari" sau "soarecii de biblioteca".Ma relaxeaza si ma detaseaza de tot ce e in jurul meu.Ma deconecteaza de la realitate.Another good way to smile!

  • Diminetile.~In fiecare dimineata cand ma trezesc si vad soarele cum strabate camera zambesc.Ma face sa ma gandesc la ziua de ieri, la amintirile frumoase cu care am ramas, dar mai ales pentru ca e momentul cel mai bun de a face noi planuri.Nimic nu e mai frumos decat resaritul rosiatic al soarelui care parca te face sa te indragostesti de viata iar si iar.

  • Muzica.~Pentru ca fara muzica as muri.Ce ar fi viata mea daca nu as avea muzica.Nu as avea cu cine sa adorm, cu cine sa ma trezesc...Ar fi prea multa liniste.Orice as face am nevoie de muzica sa pot sa simt ca traiesc.Need music to breath!

  • Caii.~De cand ma stiu am iubit caii.Nu stiu de ce;nu am inteles niciodata.E o atractie, un magnetism ce il simt pentru animalele astea.Imi place liberatatea pe care o emana atunci cand alearga,pentru energia lor, pentru frumusetea lor.Si recunosc: imi doresc sa simt libertatea aia pe care ei o emana.

  • EL.~Si l-am lasat la urma tocmai pentru ca e cel mai important.Ma face sa zambesc de fiecare data.A aparut asa deodata in viata mea,pot sa spun ca a dat buzna, iar acum e parte din mine.Schimbarea s-a simtit.Se vede.Zambesc mereu.Si parca totul e mai frumos stiind ca il am aproape, ca e acolo pentru mine indiferent ce ar fi.Si chiar daca distanta e mare,chiar daca situatia nu e mereu roz nu conteaza. Suntem noi sau cum spune cantecul "there is you and me and all other people...".Tot ce pot spune e ca uneori habar nu am nici eu cat de mult il iubesc si cat de mult inseamna pentru mine.Dar vreau sa descopar asta zi dupa zi si pas cu pas.

Acestea fiind spuse sper sa ma fi ridicat la nivelul asteptarilor tale, draga mea.Si iti multumesc pentru ca inca o data mi-ai atras atentia asupra unui lucru destul de important: ce te face sa zambesti.Pentru ca viata e grea, plina de probleme cu care ne confruntam zi de zi.Dar mereu avem nevoie de zambete pentru a supravietui, pentru a nu ne transforma in robotei.

Kiss.Love.Hug.
Nicolle

Un comentariu:

  1. Oh, u made me so proud!
    Mare like la postarea asta. In multe privinte ne asemanam , si stiam asta. O stiam pt ca altfel nu am fi ajuns sa ne apropiem asa de repede intr-un timp atat de scurt.
    Ma bucur ca esti happy, ma bucur ca te face fericita.
    Asa sa te vad mereu, zambitoare.
    Te pup, draga mea! :*

    RăspundețiȘtergere