Never...

Never...

joi, 25 septembrie 2014

As if you never existed...




       A trecut atat de mult timp de cand nu am mai intrat in camera asta... Candva peretii erau plini de fotografii ce imi aduceau aminte de fiecare moment, acum ramele au ramas goale, doar ici si colo cate o noua poza care imi aduce aminte ca am deschis o noua usa. Ultima data cand am iesit de aici era intuneric si frig, Ca si cand atunci cand ai plecat ai luat cu tine tot. Acum, undeva intr-un colt, zac pe podea cateva cutii in care am ingropat tot trecutul nostru. Le-am deschis de curiozitate si mi-am dat seama ca tot ce e acolo imi pare acum atat de strain. Lucruri de care alta data nu puteam lipsi, acum zac uitate si pline de praf. Pana si amintirea ta zace acolo uitata.
     Acum e mai multa lumina, iar ferestrele sunt larg deschise. De afara adie un vant usor si imprastie peste tot imprejur un miros umed. Miroase din nou a toamna, dar de data aceasta toamna nu mai poarta parfumul tau si dupa mult timp respir usurata. Cred ca aveam nevoie sa uit parfumul tau. Aveam nevoie sa ma desprind de tine. 
        Un alt parfum umple aerul si pentru prima oara dupa mult timp simt cum ma infioara, mai tare decat o facea parfumul tau. Parul lui nu e saten ca al tau, iar ochii lui nu sunt nici pe departe spalaciti ca ai tai, dar cred ca asta m-a facut sa imi pierd mintile atunci cand imi spuneam ca niciodata nu o sa mai acord cuiva atata incredere. 
         Sa stii ca iarba pare mai frumoasa acum, toamna, chiar daca nu mai e verde, iar cerul e superb chiar si atunci cand e plin de nori. Am uitat sa mai fiu trista in zilele mohorate si ploioase. Daca inainte imi placea melancolia zilelor ploioase de toamna, acum stiu doar sa zambesc larg si sa primesc drept raspuns zambetul ochilor lui.
      E ca si cand ma aflu prinsa in spatiul asta cu el de o vesnicie si nu imi doresc sa mai plec niciodata. Daca cu tine imi doream siguranta unei vieti impreuna, ei bine, cu el imi doresc nesiguranta zilei de maine, dar aroma clipelor de azi,
        Asa ca nu te mai astepta sa ma mai vezi vreodata. Am promis sa nu ma mai intorc. Iar pentru mine e ca si cand nu ai fi existat...


Nicolle.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu